Najlepsze oferty stockowe ze 150 krajów

Ponad 75 tyś. zadowolonych użytkowników

Oferty tańsze nawet o 90% ceny wyjściowej

Bezpośredni kontakt do sprzedawców i hurtowników

Dlaczego ważne jest szczegółowe podawanie cen?

Dlaczego ważne jest szczegółowe podawanie cen?

Jedną z najistotniejszych cech handlu hurtowego jest uzależnienie cen od kupowanej ilości produktów. Zasadniczo każda cena może być do negocjacji, jeśli kupujący deklaruje spore zamówienie. Oczywiście, nierzadko rozmowy handlowe dotyczą sytuacji przeciwnej - minimalnego zamówienia. 

Zarysowane powyżej sytuacje - choć różne - mogą być rozwiązane w ten sam, bardzo prosty sposób. Jaki?

Dla każdej oferty warto jest przygotować przedziały cenowe, uzależnione od wielkości składanych zamówień. 

Istotne jest, by minimalne zamówienie było tym naprawdę minimalnym, którego realizacja jest możliwa. 

Oczywiście, istnieje możliwość że kupujący i tak skontaktuje się i zapyta o możliwość złożenia zamówienia mniejszego niż minimum, ale nie to jest tutaj najważniejsze. O wiele ważniejsze jest, by liczba podana w tym miejscu nie odstraszała potencjalnych kupujących. Przykład: Ustawiłem minimalne zamówienie na 100 sztuk, ale tak naprawdę sprzedam także 10 - różnica spora, dlatego małe są szanse na zainteresowanie ze strony mniejszych kupujących. Ustawiając minimum od razu na poziomie 10 sztuk, zachęcam ich do zainteresowania się moją ofertą, a przy tym - wcale nie zniechęcam większych kupców.

Przedziały cen powinny być nieduże. 

Niejeden kupujący zdecyduje się na zamówienie jeszcze kilku dodatkowych sztuk tylko po to, by uzyskać niższą cenę jednostkową. Dzięki temu towar zostanie sprzedany szybciej. Przykład: ta sama cena dla zamówienia od 10 do 1000 sztuk nie motywuje do powiększania zamówień. Za to, obniżanie ceny jednostkowej choćby co 100 sztuk już tak: 10-99, 100-199, 200-299 itd. Zmiany ceny mogą być niewielkie na pierwszy rzut oka - ważne żeby były widoczne w ogólnym rozrachunku.

Na Merkandi bardzo prosto skonfigurujesz przedziały cenowe dla swoich ofert. Wystarczy, że w polu "OPCJE CENY" w formularzu dodawania oferty, zaznaczysz "Cena zależna od ilości". Potem, wystarczy już tylko wprowadzić zakres (ilość od i ilość do) i cenę, by każdy kupujący widział te informacje w Twojej ofercie.

Autor:

Merkandi

Bezpłatny NEWSLETTER

Codzienne powiadomienia o nowych produktach i nowościach w serwisie Merkandi.

Zapisująć się na nasz newsletter wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.