FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Na roczną REJESTRACJĘ i PRZEDŁUŻENIE
promocje nie łączą się
22 Ilość pozostałych pakietów

Najlepsze oferty stockowe ze 150 krajów

Ponad 100 000 zadowolonych użytkowników

Oferty tańsze nawet o 90% ceny wyjściowej

Bezpośredni kontakt do sprzedawców i hurtowników

Cena za sztukę czy cena za całość?

Cena za sztukę czy cena za całość?

W przypadku niektórych ofert - szczególnie stocków, towaru z upadłości czy nadwyżek - dość częstą praktyką jest podawanie ceny w odniesieniu do całego asortymentu. Jest to rozwiązanie prostsze i wygodniejsze - ostatecznie, jeśli i tak sprzedajemy towar jako całość, to przecież nie ma sensu ustawianie ceny za sztukę, prawda? No właśnie nie :-).


Cena za sztukę umożliwia kupującemu łatwe oszacowanie wartości towaru. 

O wiele łatwiej jest ocenić czy dane produkty są atrakcyjne dla kupującego, a szczególnie dla jego klientów. Wszak towar kupowany w hurcie ma docelowo trafić na rynek detaliczny, na którym korzysta się tylko z takiego formatu ceny.

Cena za sztukę jest atrakcyjniejsza.

I nie tylko dlatego, że jest niższa. Istotne są nasze codzienne przyzwyczajenia i nawyki, a przecież najczęściej sami jesteśmy przede wszystkim konsumentami, nawet jeśli zawodowo zajmujemy się rynkiem hurtowym.

Cena za sztukę jest łatwiejsza do porównania.

Zanim kupujący zdecyduje się na konkretną ofertę, sprawdza towar z różnych źródeł. Nie ma sensu utrudniać mu tej czynności - cena, choć istotna, nie jest przecież jedynym czynnikiem decydującym o zakupie danego stocku.

Kiedy więc używać ceny za całość?

W ostateczności :-). Jeśli oferta dotyczy produktów bardzo niestandardowych (linie produkcyjne, zestawy maszyn) to wtedy podanie ceny za całość jest uzasadnione. W każdym innym przypadku, lepiej podać cenę za sztukę.

Autor:
Merkandi - Platforma Handlu B2B

Merkandi - Platforma Handlu B2B

Merkandi jest międzynarodową platformą handlu hurtowego dla towarów oferowanych zarówno w regularnej sprzedaży hurtowej, jaki i pochodzących z zajęć komorniczych, nadwyżek produkcyjnych i magazynowych, likwidacji firm, zwrotów konsumenckich, itd.

Poprzedni wpis Następny wpis
Bezpłatny NEWSLETTER

Codzienne powiadomienia o nowych produktach i nowościach w serwisie Merkandi.