FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Na roczną REJESTRACJĘ i PRZEDŁUŻENIE
promocje nie łączą się
21 Ilość pozostałych pakietów

Najlepsze oferty stockowe ze 150 krajów

Ponad 100 000 zadowolonych użytkowników

Oferty tańsze nawet o 90% ceny wyjściowej

Bezpośredni kontakt do sprzedawców i hurtowników

Regulamin usługi Pakiety dla biznesu

§1 Postanowienia ogólne

  1. Zleceniobiorca - Merkandi LTD, zwany dalej Merkandi, z siedzibą w Anglii, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Zleceniodawca - przedsiębiorca lub osoba prywatna, kupująca pakiet dla biznesu.
  3. Pakiety dla biznesu - zestaw usług i korzyści w formie pakietów, świadczone przez Zleceniobiorcę.
  4. Koszt usługi - kwota, jaką Zleceniodawca musi zapłacić w celu zakupu pakietu dla biznesu.
  5. Usługi zamawiane - usługi, które po wykupieniu zostają w koncie użytkownika Zleceniodawcy do jego dyspozycji w dowolnym czasie.
  6. Usługi automatyczne - usługi, które aktywują się automatycznie i działają bez udziału Zleceniodawcy.

 

§2 Zakres świadczonej usługi

  1. Zleceniodawca składa zamówienie na pakiet dla biznesu za pośrednictwem strony internetowej Merkandi. Koszt pakietu oraz zawarte w nim usługi wskazane są bezpośrednio na stronie https://merkandi.pl/packages.
  2. Po opłaceniu pakietu zamówionego przez Zleceniodawcę, Zleceniobiorca otrzymuje wiadomość potwierdzającą. Od tego momentu, w zależności od typu usługi: 
    1. Dla usług zamawianych - zleceniodawca ma nieograniczoną ilość czasu na uzupełnienie formularza usługi, które zapoczątkowuje realizację usługi
    2. Dla usług automatycznych - usługi są aktywowane automatycznie w koncie Zleceniodawcy.
  3. Zleceniodawca, kupując Pakiet dla biznesu akceptuje również regulaminy usług zawartych w pakietach. Dostępność poszczególnych regulaminów: 
  4. Usługę uznaje się za zrealizowaną w momencie otrzymania przez Zleceniodawcę potwierdzenia w postaci e-mail z informacją o aktywacji pakietu. 
  5. W przypadku, gdy Zleceniobiorca nie jest w stanie uruchomić pakietu usług, wpłacona kwota za usługę jest zwracana na konto Zleceniodawcy w ciągu 3 dni roboczych. Zwrot następuje w tej samej formie co płatność dokonana za usługę przez Zleceniodawcę. W przypadku braku możliwości dokonania takiego zwrotu, Zleceniobiorca skontaktuje się ze Zleceniodawcą celem ustalenia innej formy zwrotu. 
  6. Pakiet usług jest dostępna do wykorzystania przez nieograniczony czas z zastrzeżeniem, że jej wykorzystanie jest możliwie wyłącznie w momencie, gdy Zleceniodawca posiada aktywne konto na platformie Merkandi.
  7. Zleceniobiorca informuje, że część usług zawartych w Pakietach dla biznesu skierowanych jest do użytkowników z aktywną opcją sprzedaży. Zleceniodawca, który nie posiada aktywnej opcji sprzedaży nie może z nich korzystać do momentu podjęcia weryfikacji firmy i aktywacji wymienionej opcji. Odmowa aktywacji lub dezaktywacja opcji sprzedaży, niezależnie od powodu, nie upoważnia Zleceniodawcy do ubiegania się o zwrot kosztów zakupu pakietu. 

 

§3 Zwroty

  1. Zleceniodawca ma możliwość otrzymania zwrotu opłaty za wykonaną usługę w ciągu 100 dni kalendarzowych od dnia zamówienia usługi. Po upływie 100 dni kalendarzowych od dnia zamówienia usługi Zleceniodawcy nie przysługuje zwrot.
  2. Warunkiem zwrotu jest brak rozpoczęcia wykonywania usług zamawianych. W momencie uzupełnienia formularza usługi, prawo do zwrotu przestaje obowiązywać z wyjątkiem sytuacji zawartej w pkt. 6 §2 oraz pkt. 1, 2 i 3 §4.
  3. Aby otrzymać zwrot, Zleceniodawca powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Merkandi, którego dane kontaktowe dostępne są w zakładce kontakt na stronie internetowej: https://merkandi.pl/contact. 
  4. Zleceniobiorca zastrzega, że w przypadku zmiany zawartości pakietu, Zleceniodawca może ubiegać się o zwrot części proporcjonalnej kosztu usługi względem kosztu zakupu całego pakietu.

 

§4 Reklamacje

Zleceniobiorca umożliwia wszczęcie postępowania reklamacyjnego w następujących przypadkach:

  1. Pakiet usług nie został aktywowany w koncie Zleceniodawcy.
  2. Usługi są wadliwe lub przestają być dostępne w ramach pakietów ze względu na zmiany podjęte przez Zleceniobiorcę. 
  3. Zleceniodawca otrzymał oferty na inne towary, niż te podane w zamówieniu.

W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Merkandi. Dane kontaktowe dostępne są w zakładce kontakt na stronie internetowej: https://merkandi.pl/contact. W treści zgłoszenia reklamacyjnego, Zleceniodawca zobowiązany jest podać swoje pełne dane, dane kontaktowe, numer opłaconej faktury, oraz wskazać co najmniej jeden z wyżej wymienionych przypadków, uzasadniających wszczęcie postępowania reklamacyjnego przez Merkandi.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

 

§5 Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się Ogólne Warunki Handlowe Merkandi oraz odpowiednie akty prawne.

Bezpłatny NEWSLETTER

Codzienne powiadomienia o nowych produktach i nowościach w serwisie Merkandi.