§1 Postanowienia ogólne
- Zleceniobiorca - Merkandi LTD, zwany dalej Merkandi, z siedzibą w Anglii, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
- Zleceniodawca - przedsiębiorca lub osoba prywatna, kupująca pakiet dla biznesu.
- Pakiety dla biznesu - zestaw usług i korzyści w formie pakietów, świadczone przez Zleceniobiorcę.
- Koszt usługi - kwota, jaką Zleceniodawca musi zapłacić w celu zakupu pakietu dla biznesu.
- Usługi zamawiane - usługi, które po wykupieniu zostają w koncie użytkownika Zleceniodawcy do jego dyspozycji w dowolnym czasie.
- Usługi automatyczne - usługi, które aktywują się automatycznie i działają bez udziału Zleceniodawcy.
§2 Zakres świadczonej usługi
- Zleceniodawca składa zamówienie na pakiet dla biznesu za pośrednictwem strony internetowej Merkandi. Koszt pakietu oraz zawarte w nim usługi wskazane są bezpośrednio na stronie https://merkandi.pl/packages.
- Po opłaceniu pakietu zamówionego przez Zleceniodawcę, Zleceniobiorca otrzymuje wiadomość potwierdzającą. Od tego momentu, w zależności od typu usługi:
- Dla usług zamawianych - zleceniodawca ma nieograniczoną ilość czasu na uzupełnienie formularza usługi, które zapoczątkowuje realizację usługi
- Dla usług automatycznych - usługi są aktywowane automatycznie w koncie Zleceniodawcy.
- Zleceniodawca, kupując Pakiet dla biznesu akceptuje również regulaminy usług zawartych w pakietach. Dostępność poszczególnych regulaminów:
- Usługę uznaje się za zrealizowaną w momencie otrzymania przez Zleceniodawcę potwierdzenia w postaci e-mail z informacją o aktywacji pakietu.
- W przypadku, gdy Zleceniobiorca nie jest w stanie uruchomić pakietu usług, wpłacona kwota za usługę jest zwracana na konto Zleceniodawcy w ciągu 3 dni roboczych. Zwrot następuje w tej samej formie co płatność dokonana za usługę przez Zleceniodawcę. W przypadku braku możliwości dokonania takiego zwrotu, Zleceniobiorca skontaktuje się ze Zleceniodawcą celem ustalenia innej formy zwrotu.
- Pakiet usług jest dostępna do wykorzystania przez nieograniczony czas z zastrzeżeniem, że jej wykorzystanie jest możliwie wyłącznie w momencie, gdy Zleceniodawca posiada aktywne konto na platformie Merkandi.
- Zleceniobiorca informuje, że część usług zawartych w Pakietach dla biznesu skierowanych jest do użytkowników z aktywną opcją sprzedaży. Zleceniodawca, który nie posiada aktywnej opcji sprzedaży nie może z nich korzystać do momentu podjęcia weryfikacji firmy i aktywacji wymienionej opcji. Odmowa aktywacji lub dezaktywacja opcji sprzedaży, niezależnie od powodu, nie upoważnia Zleceniodawcy do ubiegania się o zwrot kosztów zakupu pakietu.
§3 Zwroty
- Zleceniodawca ma możliwość otrzymania zwrotu opłaty za wykonaną usługę w ciągu 100 dni kalendarzowych od dnia zamówienia usługi. Po upływie 100 dni kalendarzowych od dnia zamówienia usługi Zleceniodawcy nie przysługuje zwrot.
- Warunkiem zwrotu jest brak rozpoczęcia wykonywania usług zamawianych. W momencie uzupełnienia formularza usługi, prawo do zwrotu przestaje obowiązywać z wyjątkiem sytuacji zawartej w pkt. 6 §2 oraz pkt. 1, 2 i 3 §4.
- Aby otrzymać zwrot, Zleceniodawca powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Merkandi, którego dane kontaktowe dostępne są w zakładce kontakt na stronie internetowej: https://merkandi.pl/contact.
- Zleceniobiorca zastrzega, że w przypadku zmiany zawartości pakietu, Zleceniodawca może ubiegać się o zwrot części proporcjonalnej kosztu usługi względem kosztu zakupu całego pakietu.
§4 Reklamacje
Zleceniobiorca umożliwia wszczęcie postępowania reklamacyjnego w następujących przypadkach:
- Pakiet usług nie został aktywowany w koncie Zleceniodawcy.
- Usługi są wadliwe lub przestają być dostępne w ramach pakietów ze względu na zmiany podjęte przez Zleceniobiorcę.
- Zleceniodawca otrzymał oferty na inne towary, niż te podane w zamówieniu.
W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Merkandi. Dane kontaktowe dostępne są w zakładce kontakt na stronie internetowej: https://merkandi.pl/contact. W treści zgłoszenia reklamacyjnego, Zleceniodawca zobowiązany jest podać swoje pełne dane, dane kontaktowe, numer opłaconej faktury, oraz wskazać co najmniej jeden z wyżej wymienionych przypadków, uzasadniających wszczęcie postępowania reklamacyjnego przez Merkandi.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
§5 Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się Ogólne Warunki Handlowe Merkandi oraz odpowiednie akty prawne.