Najlepsze oferty stockowe ze 150 krajów
Ponad 100 000 zadowolonych użytkowników
Oferty tańsze nawet o 90% ceny wyjściowej
Bezpośredni kontakt do sprzedawców i hurtowników
Marka powstała dzięki Geli Nesh-Taylor – żonie Johna Taylora z zespołu Duran Duran i Pameli Skaist-Levy w 1996 roku w USA, w Kalifornii. Prawdziwy przełom marki nastąpił w 2001 roku, kiedy marka wypuściła welurowe dresy. Stały się one flagowym produktem marki. Dziś można je zobaczyć w największym londyńskim Victoria and Albert Museum. Różowe dresy pojawiły się w filmach takich jak Wredne Dziewczyny czy Bling Ring. Pojawiła się kolekcja dla psów, m.in. Ubranka, akcesoria, a nawet perfumy. Jak Madonna założyła kultowe dresy, inne gwiazdy oszalały na ich punkcie, m.in. Mariah Carey, Jennifer Lopez, Paris Hilton i wiele innych. Dresy tej marki pojawiły się nawet na ślubach Britney Spears z Kevinem Federlinem oraz Kim Kardashian z Krisem Humphrisem. W kampaniach reklamowych Juicy Couture pracowali: fotograf Tim Walker i polska modelka Kasia Struss na czele. Marka została sprzedana Kate Spade & Co (dawniej Fifth & Pacific Inc.) w 2003 roku za około 53 mln $. W 2013 roku przejął ją Authentic Brands Group. Wraz z tym, zamknięto wszystkie firmowe sklepy. Dziś produkty można kupić online. W 2014 roku wyszła na rynek książka The Glitter Plan: How We Started Juicy Couture.
Codzienne powiadomienia o nowych produktach i nowościach w serwisie Merkandi.