FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Na roczną REJESTRACJĘ i PRZEDŁUŻENIE
promocje nie łączą się
22 Ilość pozostałych pakietów

Najlepsze oferty stockowe ze 150 krajów

Ponad 100 000 zadowolonych użytkowników

Oferty tańsze nawet o 90% ceny wyjściowej

Bezpośredni kontakt do sprzedawców i hurtowników

Czy muszę odpowiadać na wiadomości w serwisie?

Bardzo dobrą praktyką biznesową, w szczególności dla sprzedających, jest oferowanie obsługi klienta na najwyższym poziomie. Jednym z najczęściej popełnianych błędów w branży handlu hurtowego jest lekceważenie odpowiedzi na wiadomości otrzymywane od kupujących/sprzedających.
Merkandi jest międzynarodową platformą, na której kładziemy ogromny nacisk na prawidłowy kontakt i relacje biznesowe pomiędzy użytkownikami. Aby zapewnić wysoki poziom obsługi, dbamy o wskaźniki i statystyki odpowiedzi na wiadomości. W związku z tym możesz otrzymywać od nas powiadomienia, jeśli w Twoim panelu będą znajdowały się wiadomości bez odpowiedzi. 


Dlaczego to robimy?

  • Aby powiadomić Cię o nieprzeczytanych wiadomościach - czasami zdarza się, że wiadomości trafiają do spamu, zostają przeoczone, a Ty tego nie zauważysz. Dbamy o to, aby żadna wiadomość Ci nie umknęła.
  • Aby edukować Cię w kwestii dobrych praktyk biznesowych - wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że brak odpowiedzi na wiadomości może mieć negatywny wpływ na ich biznes. Staramy się tłumaczyć, dlaczego odpowiadanie na wiadomości jest takie ważne.
  • Aby zwiększyć Twoją sprzedaż - jeżeli dzisiaj nie odpowiesz użytkownikowi, za tydzień może on już nie być zainteresowany Twoją ofertą. Aby maksymalizować sprzedaż, musisz obsłużyć wszystkich.


Dlaczego to jest ważne?
Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep. Wchodzi do niego Klient i zadaje pytanie. W ilu przypadkach spotkałeś się z sytuacją, kiedy sprzedawca udaje, że nie widzi klienta? My się z taką sytuacją nie spotkaliśmy, więc dlaczego w handlu internetowym miałoby być inaczej?
Jak już wcześniej wspomnieliśmy, jeżeli dzisiaj klient nie otrzyma odpowiedzi, to następnym razem może w ogóle nie napisać. Lepiej zatem odpisać „Nie jestem zainteresowany”, „Nie, dziękuję”, itp., niż nic nie odpisać. Taka krótka informacja zajmie Ci kilka sekund, ale nie zniechęci klienta tak, jak brak odpowiedzi.
 

Czy możemy wymagać odpowiedzi?
Nie możemy, ponieważ naszym celem jest uświadamianie i zwiększanie współczynnika odpowiedzi pomiędzy użytkownikami. Nie możemy zmusić Cię do odpowiedzi, jednak zawsze skontaktujemy się z Tobą w przypadku wiadomości bez odpowiedzi. Jeżeli nie otrzymamy od Ciebie odpowiedzi, to będziemy ponaglać nasz kontakt. Jeżeli w ciągu dwóch tygodni nie otrzymamy od Ciebie żadnej odpowiedzi, zachowujemy sobie prawo do wyłączenia opcji sprzedającego na Twoim koncie.

Potrzebujesz pomocy?

Bezpłatny NEWSLETTER

Codzienne powiadomienia o nowych produktach i nowościach w serwisie Merkandi.