Celem zapewnienia możliwie jak największego zasięgu i liczby potencjalnych klientów, wszystkie oferty publikowane na Merkandi są automatycznie tłumaczone. Zasada działania jest prosta - przy publikacji oferty sprzedający wypełnia opisy w językach, w których jest w stanie to zrobić, natomiast dla wszystkich pozostałych języków tłumaczenia uzupełniają się automatycznie w ciągu 24 godzin.
Rezygnacja z tłumaczeń automatycznych
Wprowadziliśmy taką funkcjonalność ze względu na liczne prośby i pytania użytkowników. W związku z tym jeżeli jesteś sprzedającym na Merkandi i z jakiegokolwiek powodu nie chcesz, aby Twoje oferty były automatycznie publikowane w innych językach, wystarczy zgłosić się do naszego działu obsługi klienta, aby deaktywować opcję automatycznego tłumaczenia ofert. Jeżeli zaś dotyczy to wyłącznie jednej oferty, wystarczy na liście ofert wybrać pole edycji i usunąć tytuł, opis oraz tagi z języka, który chcesz anulować. Po zapisaniu zmian automatyczne tłumaczenie zostanie usunięte.
Korzyści z automatycznego tłumaczenia ofert
Wraz z postępem czasu handel staje się coraz łatwiejszy. Wymiana handlowa z innymi krajami, w szczególności w obrębie Unii Europejskiej, stała się niezwykle prosta. W związku z tym, wychodząc naprzeciw kupującym, którzy szukają towaru niezależnie od kraju pochodzenia, oraz chcąc wesprzeć sprzedających, którzy szukają nowych rynków zbytu, stworzyliśmy funkcjonalność automatycznego tłumaczenia ofert. Oferty tłumaczone są za pomocą takich narzędzi jak Google Translate, Yandex oraz DeepL dla zapewnienia najlepszej jakości i efektów.