Wszyscy zarejestrowani użytkownicy platformy Merkandi, mogą liczyć na profesjonalne wsparcie i pomoc, ze strony wyspecjalizowanych pracowników biura obsługi naszego serwisu. Każde zapytanie dotyczące naszej platformy, kwestie techniczne, czy inne zagadnienia trapiące naszych klientów mogą być sygnalizowane poprzez dowolny z wymienionych kanałów komunikacyjnych:
- telefonicznie
- przez Skype
- poczta elektroniczna.
- Chat
Oczywiście zaplecze obsługi klienta w tym zakresie, jest przygotowane w każdym języku, który funkcjonuje na Merkandi. Nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30 (CET).
Dokładamy wszelkich starań, by na zapytania mailowe odpowiedzieć w możliwie najkrótszym czasie. Na docierające do nas wiadomości po godzinach naszej pracy lub w dni wolne od pracy, odpowiadamy zazwyczaj pierwszego - najblizszego dnia roboczego.
Należy pamiętać, że my też jesteśmy ludźmi i również korzystamy z urlopów. W takich przypadkach otrzymają Państwo od nas zwrotkę, kiedy nasz pracownik, odpowiedzialny za daną wersję językową będzie dostępny. Zachęcamy również do kontaktu w innym języku.
W miarę możliwości, staramy się również skontaktować z klientami, którym nie udało się do nas dodzwonić.
Każdorazowo, jeśli występują jakiekolwiek przerwy w funkcjonowaniu biura, odpowiednia informacja, dotycząca przyczyny i długości takiego wydarzenia, zostaje umieszczona w podstronie Kontakt, w każdej wersji językowej platformy, z odpowiednim wyprzedzeniem.