FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Na roczną REJESTRACJĘ i PRZEDŁUŻENIE
promocje nie łączą się
22 Ilość pozostałych pakietów

Najlepsze oferty stockowe ze 150 krajów

Ponad 100 000 zadowolonych użytkowników

Oferty tańsze nawet o 90% ceny wyjściowej

Bezpośredni kontakt do sprzedawców i hurtowników

Pomoc i wskazówki

Popularne tematy

Każdy użytkownik Merkandi po zarejestrowaniu się w naszym serwisie ma możliwość kontktowania się ze sprzedającymi, posiadającymi interesujące go oferty.

Kontakt z oferentem jest możliwy na kilka sposobów:

1. Przez formularz kontaktowy na stronie oferty - po kliknięciu zakładki "Dane Hurtowni", w prawej dolnej części oferty znajduje przycisk “Wyślij wiadomość”, który wywołuje okno z formularzem kontaktowym. Za jego pomocą, można wysłać bezpośrednie zapytanie do hurtownika. Wysyłając zapytanie z tego formularza, sprzedawca w temacie wiadomości zobaczy tytuł oferty, przy której wiadomość została wysłana.

2. Przez formularz kontaktowy w profilu hurtowni - w przypadku pytań o dostępny towar lub innych - najprościej skorzystać z formularza w profilu hurtowni. Wiadomość zostanie wysłana bezpośrednio do użytkownika.

3. Przez dane kontaktowe - po prawej stronie każdej oferty (po zalogowaniu), w zakładce "Profil hurtowni" oraz w samym profilu hurtowni widnieją bezpośrednie dane do hurtownika, w tym numery telefonów, numery faxu i lokalizacje magazynów. To, jakie dane są dostępne, zależy tylko od hurtownika, gdyż to on je publikuje i aktualizuje na bieżąco.

W tym miejscu może pojawić się pytanie - czym różni się kontakt przez Merkandi od tego bezpośredniego? Wiadomości wysyłane przez formularz wysyłane są do skrzynki odbiorczej konta Merkandi. Ponadto, zostają również przesłane na adres e-mail odbiorcy. W przypadku odpowiedzi dzieje się podobnie - wiadomość zostanie przesłana i na skrzynkę kontaktową i na adres e-mail.

Równie ważnym aspektem kontaktu jest to, co napiszemy lub to, o co zapytamy. Ważne jest, aby zapytać o wszystko co ważne, jednak bez zbędnych treści. Najlepiej stosować krótkie, konkretne pytania jak np.: jaka jest cena przy zamówieniu 100 sztuk? Czy odzież jest oryginalna? itp. Wiadomość o prowadzonej działalności, latach doświadczeń na rynku itp. zmniejsza prawdopodobieństwo odpowiedzi - zapytanie o towar nie służy przedstawieniu swojej firmy. Dodatkowo, nie każdy hurtownik ma czas by na bieżąco odpowiadać na wiadomości. Stąd też, by uzyskać informacje jak najszybciej, najlepiej jest zadzwonić do danej hurtowni i zapytać o produkty jakie oferuje na Merkandi. Najczęściej, przy okazji otrzymamy również informacje o innych stockach, które ma aktualnie w ofercie.

I na koniec coś bardzo ważnego - niektórzy hurtownicy, szczególnie w okresie letnim i pod koniec roku, wykonują inwentaryzacje lub mają przerwę urlopową. Warto wziąć to pod uwagę przed wystawieniem negatywnego lub neutralnego komentarza po dniu oczekiwania na odpowiedź.

Jak wystawić opinie?

Należy wejść w profil wybranej hurtowni, a następnie nacisnąć przycisk “Wystaw opinie”. Pojawi się okienko, w którym należy uzupełnić:

- typ opinii (negatywny, neutralny oraz pozytywny)

- opis/treść

- ocenę poszczególnych obszarów (zgodność przedmiotu z opisem, kontakt ze sprzedającym, czas realizacji zamówienia oraz koszt wysyłki)

Te ostatnie określane są za pomocą systemu gwiazdkowego, w zakresie od 1 do 5, co pozwala pozostałym użytkownikom w szybki i prosty sposób, bez szczegółowego zapoznawania się z opinią, ocenić wiarygodność hurtownika.

Po zapisaniu opinii, system wysyła ją do moderacji. Po zatwierdzeniu przez Merkandi, zostaje opublikowana na platformie.

Hurtownicy, którzy chcą wystawiać swój towar na Merkandi, muszą przejść pozytywną weryfikację pod kątem prowadzonej działalności gospodarczej. Od sprzedających wymagamy przesłania 2 aktualnych dokumentów poświadczających deklarowaną działalność gospodarczą. Muszą to być skany oryginalnych dokumentów, np. potwierdzenie nadania numeru NIP, NIP UE lub numeru Regon. Wykonujemy również dodatkowe weryfikacje, które pozwalają nam ocenić rzetelność firmy, potwierdzić autentycznośc dokumentów oraz wykluczyć podszywanie się pod przedstawiciela danej firmy. 

Na Merkandi towary wystawiane są wyłącznie przez podmioty gospodarcze. Osoby fizyczne nie mają dostępu do opcji sprzedażowych.

Międzynarodowa platforma handlu hurtowego Merkandi jest platformą zrzeszającą hurtownie i kupujących głównie z Europy. Nasza społeczność to zamknięta, ale każdego dnia powiększająca się grupa producentów, hurtowników, pośredników handlowych, dystrybutorów oraz właścicieli sklepów oferujących lub chcących kupić towary ze stocków, licytacji komorniczych, nadwyżek produkcyjnych czy wyprzedaży. Jej głównym celem jest ułatwienie handlowcom wyszukiwania rzetelnych partnerów handlowych, nawiązania z nimi kontaktu oraz docelowo - owocnej współpracy.

Merkandi oferuje swoim użytkownikom dostęp do bazy hurtowników oferujących przede wszystkim stocki towarowe - hurtowe ilości bardzo tanich produktów z nadwyżek produkcyjnych, magazynowych, towarów ze zwrotów konsumenckich, końcówek serii, stocków magazynowych, np. z wyprzedaży sezonowych, a także sprzęt poekspozycyjny i poleasingowy, oraz towarów pochodzących z likwidacji sklepów, hurtowni, magazynów i różnych zakładów przemysłowych.

Platforma Merkandi, dzięki przejrzystej prezentacji produktów w katalogu i łatwej w obsłudze wyszukiwarce, umożliwia szybkie i intuicyjne wyszukiwanie produktów i odpowiednich partnerów handlowych.

Dostęp do danych teleadresowych zweryfikowanych hurtowni oferujących stocki. Po zarejestrowaniu w serwisie i opłaceniu rocznego abonamentu, użytkownik otrzymuje dostęp do obszernej bazy danych kontaktowych hurtowni (adresów, numerów telefonu, stron internetowych i adresów mailowych firm), zajmujących się sprzedażą produktów typu stock i outlet. Dzięki platformie użytkownicy zainteresowani zakupem tanich produktów z określonej branży lub asortymentu towarowego nie będą zmuszeni do wielogodzinnych i często bezowocnych poszukiwań hurtowników na stronach internetowych. Po zalogowaniu do naszego serwisu, po kliknięciu w ''Hurtownie'', zostanie zaprezentowana lista sprawdzonych firm zajmujących się handlem hurtowym stockami. Sprawdzonych, ponieważ każda z hurtowni zostaje poddana weryfikacji, która polega na sprawdzeniu jej wiarygodności przez naszych pracowników. Dzięki temu, wszyscy użytkownicy platformy handlowej Merkandi mogą być pewni, że mają do czynienia wyłącznie z fizycznie istniejącymi firmami, które naprawdę zajmują się sprzedażą stocków, outletów czy nadwyżek. Weryfikacji zostaje poddany każdy, kto chce opublikować swoją ofertę na Merkandi.

Dodatkowo, w karcie każdego hurtownika znajdują się informacje mające na celu ułatwienie kupującemu kontaktu i zakupu oferowanych przez sprzedającego produktów. Informacje te dotyczą m.in. form dostawy towarów, metod płatności za zakupiony towar czy języków, w jakich można nawiązać kontakt z hurtownikiem. Dla użytkowników kont PREMIUM widoczne są także opinie wystawione hurtownikom przez innych kupujących.

Dla ułatwienia, na stronie Merkandi istnieje także możliwość zaawansowanego wyszukiwania hurtowni. I tak, na liście mogą pojawić się hurtownie tylko z wybranego przez użytkownika kraju, np. hurtownie z Niemiec, hurtownie oferujące tylko produkty z wybranej branży bądź podbranży (hurtownie oferujące np. odzież, artykuły dziecięce, towary z likwidacji firm) lub danej grupy towarowej, np. produkty nowe, towar odnawiany (tzw. refurbished). Istnieje także możliwość wyświetlenia tylko tych hurtowni, które oferują towar na zapytanie.  

Dostęp do katalogu produktów uporządkowanych w kategorie i podkategorie. Codziennie nowe oferty stocków. Dzięki platformie handlowej Merkandi jej użytkownicy w przeciągu godziny mogą uzyskać szczegółową informację o najtańszych ofertach na rynku europejskim. Dodatkowo, w opisie oferty hurtownicy podają dane szczegółowe, ułatwiające użytkownikom podjęcie decyzji o zakupie, np. informacje o cenie, o dostępnej w sprzedaży ilości, o ilości minimalnego zakupu czy o możliwościach uregulowania należności oraz warunkach dostawy. Posiadanie takich informacji ułatwia porównywanie i wybór najkorzystniejszej dla kupującego oferty na rynku.

W celu zmniejszenia ryzyka zakupów on line platforma Merkandi oferuje swoim użytkownikom dostęp do bazy danych kontaktowych tylko uprzednio zweryfikowanych hurtowni. Poza tym, w serwisie istnieje system opinii, który jest zbiorem informacji o hurtownikach. Komentarze te są formą podsumowania transakcji przez kupujących, którzy polecają lub odradzają współpracę z danym hurtownikiem.

Platforma Merkandi oferuje także: formularze kontaktowe ułatwiające kontaktowanie się z wybranym hurtownikiem, newsletter z informacją o nowych ofertach, ważnych zmianach w serwisie, promocjach oraz czynny od poniedziałku do piątku, w którym użytkownicy mogą otrzymać pomoc w jednym z wielu obsługiwanych języków.

Reasumując, platforma handlu hurtowego Merkandi wspomaga budowanie sieci kontaktów biznesowych. Ułatwia odnalezienie rzetelnych hurtowników oferujących stocki z interesującej kupującego branży, a także umożliwia szybkie i łatwe nawiązanie kontaktu z hurtownikiem oraz zakup najtańszych produktów na rynku.

Użytkownicy platformy Merkandi, którzy zainteresowani są zakupem konkretnych towarów, zamieszczonych na portalu, mają możliwość skontaktowania się ze sprzedającymi telefoniczne lub drogą mailową. Spora część kupujących decyduje się na wysłanie zapytania ofertowego - albo przez formularz kontaktowy dostępny w profilu hurtownika lub bezpośrednio na podany przez hurtownika adres email. To, jak sformułowane jest samo zapytanie ofertowe, decyduje często o tym czy sprzedający prześle swoją odpowiedź.

Oto kilka wskazówek, które pomogą przygotować konkretne zapytanie o towar czy o współpracę, które będzie zrozumiałe oraz interesujące dla sprzedającego.   

  1. Język zapytania - zapytanie ofertowe powinno być sformułowane w języku sprzedającego - jeśli sprzedającym  jest firmą z Niemiec to używamy j. niemieckiego, ewentualnie j. angielskiego. Jeśli zapytanie skierowane jest do firmy z Francji - takie zapytanie powinno być kierowane w  j. francuskim itd. Jeśli nie znamy przykładowo języka francuskiego, warto korzystać z translatora Google / Bing czy Yandex. Z pewnością ułatwi to nawiązanie korespondencji.
  2. Treść zapytania - w zapytaniu ofertowym należy najpierw krótko przedstawić firmę, którą reprezentujemy, oraz wskazać grupy produktów, których poszukujemy. Następnie należy podać nazwę towaru / ogłoszenia lub link do oferty na Merkandi, którą jesteśmy zainteresowani, i poprosić o potwierdzenie dostępności tego towaru, wymaganej minimalnej ilości odbioru, ceny, czasu dostawy itp.
  3. Prawidłowe dane kontaktowe - bardzo ważne jest podanie w zapytaniu ofertowym swoich aktualnych danych kontaktowych, dzięki którym sprzedający będzie mógł bez problemu skontaktować się z nami, telefonicznie lub drogą mailową.




 

Schowek umożliwia stworzenie listy ofert, którymi jesteś zainteresowany, a następnie wysłanie zbiorczego zapytania do hurtowników o ich dostępność. Dzięki temu, w prosty sposób możesz dowiedzieć się więcej o produktach, które zamierzasz kupić. Ze schowka możesz również skorzystać, jeśli chcesz sobie stworzyć listę produktów do przejrzenia na później. Oferty pozostaną w schowku przez pewien czas, zależny od czasu ważności plików cookie. Jeśli chcesz trwale zachować interesujące Cię oferty, skorzystaj z możliwości dodania ich do ulubionych w Twoim koncie Merkandi.
Aby kupować na Merkandi, należy zarejestrować konto i opłacić abonament. Po opłaceniu Twoje konto zostanie aktywowane, a Ty otrzymasz dostęp do danych kontaktowych sprzedających.
Merkandi nie sprzedaje towarów wystawionych na stronie - sprzedawcami są zweryfikowani hurtownicy. Dane dotyczące lokalizacji magazynów znajdują się w ich profilach i są dostępne po rejestracji i opłaceniu konta.

Jeżeli jesteś kupującym

Jeżeli nie posiadasz aktywnej opcji sprzedającego, masz w naszym systemie status kupującego. Oznacza to, że sprzedający widzą wyłącznie Twoje imię, nazwisko oraz datę dołączenia do Merkandi. Aby umożliwić im podgląd swoich danych, musisz wyrazić na to zgodę. Możesz zrobić to w sekcji Moje dane -> Zgody -> Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych teleadresowych. Po zaznaczeniu tej opcji i zatwierdzeniu dane będą wyświetlane sprzedającym w module wymienianych wiadomości w panelu użytkownika. Domyślnie opcja ta jest nieaktywna, ponieważ to Ty decydujesz czy chcesz udostępnić swoje dane. 

Wyrażona zgoda może być w każdej chwili cofnięta, co spowoduje natychmiastowe ukrycie Twoich danych.

Dane prezentowane po wyrażeniu zgody:

  • Imię i nazwisko
  • Numer telefonu
  • Dane adresowe

Twój adres e-mail nie jest w żadnym przypadku prezentowany. 

Ważne uwagi:

  • Nie ma możliwości wyboru danych, które mają być prezentowane. Po wyrażeniu zgody wyświetlane są wszystkie dane wymienione powyżej.
  • Nie ma możliwości wyboru sprzedających, którym dane będą udostępniane. Zgoda na udostępnianie danych jest globalna i odnosi się do wszystkich konwersacji.
  • Zarówno wyrażenie zgody jak i jej cofnięcie działają wstecz. Oznacza to, że w obu przypadkach dane zostaną udostępnione lub ukryte we wszystkich wcześniejszych konwersacjach.
  • Dane udostępniane są wyłącznie w module wiadomości wymienianych ze sprzedającymi. Nie są one dostępne w żadnej inne bazie dostępnej publicznie, a sprzedający, z którymi nie podjąłeś kontaktu, nie mogą w żadnym wypadku podejrzeć Twoich danych. 

Jeżeli jesteś sprzedającym

W przypadku, gdy posiadasz opcję sprzedającego, Twoje dane będą zawsze prezentowane przy każdej wiadomości wymienionej z innym użytkownikiem. Wyrażenie zgody na udostępnienie danych jest konieczne, w celu aktywacji opcji sprzedającego. Jest to zestaw danych, który jest również dostępny w Twoim profilu hurtowni. Nie ma znaczenia, czy to klient skontaktował się z Tobą, czy sam kontaktujesz się z innym hurtownikiem w celu podjęcia współpracy lub kupna towarów. Nie ma możliwości ukrycia tych danych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich udostępnianie, jedyną możliwością jest deaktywacja opcji sprzedającego, co wiąże się z brakiem możliwości dalszej sprzedaży i prezentowania swoich produktów na Merkandi.

Potrzebujesz pomocy?

Bezpłatny NEWSLETTER

Codzienne powiadomienia o nowych produktach i nowościach w serwisie Merkandi.