FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Na roczną REJESTRACJĘ i PRZEDŁUŻENIE
promocje nie łączą się
12 Ilość pozostałych pakietów

Najlepsze oferty stockowe ze 150 krajów

Ponad 100 000 zadowolonych użytkowników

Oferty tańsze nawet o 90% ceny wyjściowej

Bezpośredni kontakt do sprzedawców i hurtowników

Pomoc i wskazówki

Popularne tematy

Hurtownicy, producenci, dystrybutorzy, którzy szukają nowych rynków zbytu na swoje towary, rejestrują na platformie Merkandi konto PREMIUM, i po pozytywnej weryfikacji prowadzonej działalności gospodarczej, otrzymują możliwość zamieszczania ofert na towary z nadwyżek, licytacji, końcówek serii, zwrotów konsumenckich itp.
Bardzo ważną kwestią, mającą ogromny wpływ na szybki zbyt posiadanych towarów, jest sposób zaprezentowania swojej firmy oraz towarów na platformie Merkandi. Oto kilka wskazówek, które pomogą sprzedającym dotrzeć do większej rzeszy potencjalnych odbiorców, a tym samym przyspieszą samą sprzedaż:

  1. Dobrze opisany profil firmy na platformie Merkandi - należy zadbać o to, by profil hurtowni, który widzą zalogowani kupujący na Merkandi, był uzupełniony o wszystkie możliwe dane. Przede wszystkim powinien on zawierać zawsze aktualne dane kontaktowe. Wskazane jest podać pełny adres firmy, ewentualnie adres magazynu, adres strony internetowej przedsiębiorstwa, poza tym dane osób do kontaktu - nazwiska, numery telefonów stacjonarnych, numeru faksu, numery telefonów komórkowych , adresy mailowe, godziny otwarcia firmy, ew. konta na skype, a także język, w jakim dana osoba może obsłużyć kontrahenta. Ważne są także dane dotyczące warunków płatności oraz warunków dostawy towaru - w zakładce Moje konto - Dane hurtowni, należy wskazać obok danych firmowych i danych kontaktowych także oferowane metody płatności oraz sposób wysyłki. Warto również w polu Dodatkowe informacje opisać w kilku zdaniach profil prowadzonej działalności, wskazać branże, grupy towarowe oraz inne cenne informacje, które mogą wyróżnić firmę na tle innych sprzedających.
  2. Regularne zamieszczanie ofert - zaleca się regularne zamieszczanie ofert na Merkandi, według ustalonego przez siebie harmonogramu. Trzeba pamiętać, że klienci, z którymi wspołpracujemy lub w niedalekiej przyszłości będziemy współpracować, cenią sobie wystawców, którzy regularnie odświeżają swój asortyment. Trudno wyznaczyć tu jakiś limit, ale częsta obecność hurtownika na platformie, która przejawia się w postaci nowych ofert, skutkuje większym zainteresowaniem ze strony kupujących, którzy poprzez codzienny newsletter informowani są o kolejnych nowościach produktowych na Merkandi. W zależności od oferowanego asortymentu - powinny to być różne oferty na różne towary, publikowane w różnych branżach (oczywiście wybór branży musi być adekwatny do oferowanych produktów).
  3. Właściwa prezentacja towaru w ogłoszeniu - w myśl zasady "wszystko da się sprzedać, tylko potrzebuje ładnego opakowania" należy zadbać o szczegółowość opisu, towaru który chcemy sprzedać. Dobrą praktyką jest stosowanie opisów, które są rzeczowe, konkretne, przejrzyste, pozbawione błędów, zorientowane na cel i możliwie obiektywne. Jeśli nasz produkt posiada wady, nie bójmy się ich opisać - w końcu towary używane, ze zwrotów czy odnawiane także docierają do szerokiej grupy odbiorców, którzy często szukają produktów zawierających mniejsze lub większe wady.
  4. Najważniejszymi elementami, składającymi się na dobry opis oferty są jej tytuł oraz opis towaru - powinny one być sformułowane rzeczowo i dokładnie.
    W tytule nie należy używać ogólnych zwrotów typu Sprzedam tanio lub Okazja teraz!, tylko podać dokładnie to, co mamy do sprzedania, bowiem tylko wówczas potencjalni klienci, poszukujący identycznego lub podobnego towaru, korzystając z wyszukiwarki na portalu Merkandi, odnajdą od razu nasze ogłoszenie. W tytułach należy zawrzeć kilka najistotniejszych - opisujących nasz towar - słów kluczowych, włączając w to nazwy marek, pochodzenie (licytacje komornicze, towar z likwidacji, towar z nadwyżek, itp.)
    Opis produktu powinien dać kupującemu prawdziwy obraz towaru, jaki mamy do sprzedania. Należy w pierwszej kolejności wskazać zalety produktu / stocku, oraz zalety warunków jego zakupu (np. dodatkowe rabaty przy odbiorze większej ilości, darmowa dostawa na terenie UE przy zamówieniach powyżej danej kwoty, możliwość wysyłki próbek itp.) . W dalszej części opisu trzeba wspomnieć o ewentualnych wadach posiadanego towaru (brak oryginalnych opakowań, drobne ślady użytkowania, wady fabryczne itp.).
  5. Bardzo ważnym składnikiem oferty są zdjęcia towaru - zdjęcie główne powinno przedstawiać produkt w sposób możliwie atrakcyjny, tak by przyciągnąć uwagę odwiedzających platformę. Zdjęcie szarego kartonu lub pustej palety lepiej zastąpić dobrym zdjęciem wybranych produktów, które są przedmiotem oferty. Zamiast zdjęć katalogowych zaleca się zamieszczać prawdziwe zdjęcia artykułów, bo to dodatkowo podnosi wiarygodność ogłoszenia.
  6. Publikowanie ofert w różnych wersjach językowych - platforma Merkandi prowadzona jest w wielu językach. Oferty zamieszczone we wszystkich wersjach językowych są pozycjonowane w Google, Yandex, Bing i Yahoo. Jeśli sprzedającemu zależy na dotarciu ze swoją ofertą do jak największej liczby potencjalnych kupujących, powinien on więc zamieszczać swoje ogłoszenia, po uprzednim wprowadzeniu odpowiedniego tłumaczenia, np. przy pomocy Google Translate, we wszystkich dostępnych wersjach językowych Merkandi.

Aby opublikować swoją ofertę na Merkandi, należy posiadać konto PREMIUM, a następnie umieścić dokumenty rejestrowe swojej firmy w panelu konta lub przesłać je za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną na adres naszego BOK, gdzie po uprzednim ich sprawdzeniu zostanie Państwu aktywowana opcja sprzedaży. Od tego momentu, do wygaśnięcia ważności konta, będą Państwo mogli dodawać nieograniczoną liczbę ofert.


Aby dodać ofertę: logujemy się na stronie Merkandi i wchodzimy na swoje konto. W panelu administracyjnym naszego konta wybieramy opcję ''Moje oferty''. Po wybraniu tej opcji, w panelu administracyjnym pokażą się wcześniej dodane przez nas oferty. Nowe oferty dodajemy przy pomocy niebieskiego przycisku ''Dodaj ofertę'', który znajduje się na górze strony. Sam proces dodawania oferty składa się z uzupełnienia następującyh 5 pól:


1. Informacje o produkcie;
2. Ważność oferty;
3. Zamówienie;
4. Opis oferty;
5. Metody płatności i wysyłki

6. Zdjęcia.

7. Media i załączniki

Ad.1. Wypełniając formularz podajemy jak najwięcej informacji o produkcie, np. wybieramy kategorię, podkategorię oraz grupę towarową, do której należy dodawany przez nas produkt (nowy, używany, uszkodzony, Mix/retourware, refurbished, outlet), oraz kraj pochodzenia produktu (kraj, w którym produkt aktualnie się znajduje).

W tej kategorii, znajdują się również takie pola jak ID towaru (wewnętrzna identyfikacja towaru), kody EAN i TARIC czy choćby marka.

By ułatwić wyszukiwanie ofert przez potencjalnych klientów, sprzedający powinni udostępniać możliwie jak najwięcej szczegółowych informacji o produkcie. Dlatego też, wszystkie pola zaznaczone są *, co oznacza, że są to pola obowiązkowe.

Ad.2. Określamy przybliżoną ważność oferty, np. oferta ważna przez 30 dni lub oferta ważna do... Po tym czasie, oferta zmienia status na archiwalną - wyświetla się z informacją, że została dodana X dni temu. By ją przywrócić, wystarczy użyć opcji "aktywuj" na liście ofert.

Ad.3. Wypełniamy kolejne dane produktu, takie jak: dostępna ilość, minimalne zamówienie, jednostka miary, w jakiej sprzedawany jest produkt czy też cena. Zależnie od wybranych wartości, zmieni się prezentacja pól (np. przy wyborze "Cena do uzgodnienia" znikną pola do wprowadzania waluty czy jednostki).

Ad.4. Uzupełniamy tytuł, treść i słowa kluczowe oferty. W poszczególnych zakładkach możemy uzupełnić te pola dla poszczególnych języków. Pamiętajmy, że wybierając np. wersję polską, niemiecką i angielską wprowadzamy nazwę/tytuł oferty oraz opis w językach odpowiednich dla wybranych wersji językowych, czyli po polsku, niemiecku i angielsku. System automatycznie rozpozna w których wersjach językowych chcemy opublikować oferty sprawdzając uzupełnienie pól w poszczególnych zakładkach.

Ważne jest także to, aby w opisie oraz na dodanych przez nas zdjęciach, nie pojawiły się dane kontaktowe firmy (takie jak numer telefonu, adres e-mail, strona internetowa, logo firmy). W opisie produktu wprowadzamy także słowa kluczowe opisujące oferowany towar.

Ad.5. Na kolejnym etapie dodawania oferty podajemy informacje dotyczące dostępnych, honorowanych przez nas metod płatności (przelew, gotówka, płatności online), a także oferowanych przez nas metod dostawy (odbiór osobisty, wysyłka krajowa, wysyłka zagraniczna). Pola te nie są obowiązkowe, jednak pamiętajmy, że im więcej szczegółów o produkcie, w tym także informacji na temat dostawy i płatności oraz zdjęć, tym większe będzie zainteresowanie ofertą.

Ad.6. Dodając zdjęcia produktów, pamiętamy o tym, że pierwszy dodany plik jest obrazkiem głównym oraz o tym, że dodanie kilku zdjęć w dużym formacie zwiększy atrakcyjność naszego ogłoszenia, co z kolei przełoży się na większą liczbę odpowiedzi!

Ad.7. Jeżeli produkt jest znany i posiadają Państwo film przedstawiający jego działanie/recenzję, to w polu Video URL można dodać adres do filmu w serwisie Youtube lub Vimeo. W opisie produktu możemy dodatkowo dodać 1 załącznik. Przykładowo, może to być tabela ze spisem oferowanych przez nas produktów, cennik itp. (dozwolony format plików PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maks. rozmiar 5MB). 

Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych pól, ofertę możemy zapisać jako szkic (jeżeli jeszcze nie chcemy jej opublikować, a jedynie zapisać postęp), opublikować na stronie lub opublikować i przejść do opcji promowania, które zwiększają widoczność oferty.

Tutaj osoby zainteresowane mogą wybrać spośród różnych form promowania oferty:
- najciekawsza oferta tygodnia,
- top oferty na Merkandi,
- wyróżnienie na liście ofert Merkandi,
- Top oferta w wybranej kategorii,
- wyróżnienie w wybranej kategorii.

Podane koszty promocji dotyczą jednej wersji językowej. Promowanie ofert nie jest obowiązkowe, aczkolwiek wskazane, ponieważ dzięki niemu oferta będzie się wyróżniać spośród innych.

Platforma Merkandi oferuje Państwu możliwość publikowania nieograniczonej liczby ofert. Umieszczanie przez Państwa ofert daje potencjalnym klientom możliwość zapoznania się z asortymentem oferowanym przez Waszą hurtownię oraz z poszczególnymi produktami i warunkami zakupu. Jednym słowem, dodawanie ofert jest formą reklamy: zdjęcie oraz opis oferty może pojawić się na stronach Merkandi we wszystkich jej wersjach językowych (konieczne będzie ich przetłumaczenie) i wzbudzić zainteresowanie nie tylko naszych użytkowników, ale także osób, które jeszcze nimi nie są, a trafiły na stronę Merkandi, poszukując dany typ towaru. Aby dodatkowo zwiększyć prawdopodobieństwo, że Państwa oferta wzbudzi większe zainteresowanie, po wykupieniu wybranej formy promocji zostanie ona w odpowiedni sposób wyróżniona. W tym zakresie mają Państwo do wyboru następujące formy promocje:

  • Hit Tygodnia na Merkandi - według naszych analiz jest to najskuteczniejsza reklama na Merkandi, wyświetlana w dużym formacie na stronie głównej przez 7 dni.
  • Top oferta w wybranej kategorii - forma wyróżnienia oferty (rotacyjnie) na stronie jej kategorii (oferta pojawia się zawsze przed listą pozostałych ogłoszeń) przez okres 14 dni.
  • Wyróżnienie w wybranej kategorii - pozwala na wyróżnienie swojej oferty i emisję oferty jako pierwszej w wybranej kategorii przez okres 14 dni.
  • Wyróżnienie na Merkandi - forma reklamy wyróżniająca ofertę na żółto w danej kategorii. Aktywna przez 30 dni.

 

Dodatkowo na platformie Merkandi oferujemy trzy pakiety promowania, które w znaczący sposób pozwalają zaoszczędzić czas i pieniądze:

  • Pakiet MINI - w jego skład wchodzi wyróżnienie na Merkandi oraz wyróżnienie w wybranej kategorii. Wybierając tę opcję, oszczędzasz 10%.
  • Pakiet MIDI - w jego skład wchodzi wyróżnienie na Merkandi oraz top oferta w wybranej kategorii. Wybierając tę opcję, oszczędzasz 20%. Jest to jednocześnie najczęściej wybierany pakiet przez naszych Klientów.
  • Pakiet MAXI - w jego skład wchodzi HIT tygodnia na Merkandi, wyróżnienie na Merkandi oraz top oferta w wybranej kategorii. Wybierając tę opcję, oszczędzasz aż 30%.

Proponowane pakiety są aktywne przez taki sam okres, co pojedyncze promowania wykupione osobno dla każdej oferty. 

To jednak nie wszystko. Pakiety promowania pozwalają zaoszczędzić do 30%, a zaoszczędzone w ten sposób środki można dodatkowo zwiększyć o kolejne 30%, płacąc za nie punktami. Aby dowiedzieć się więcej, przejdź tutaj: FAQ - Czym są i do czego służą punkty na Merkandi? 

 

Nasza platforma dostępna jest w wielu różnych językach. Dzięki temu każdy sprzedający może umieścić swoją ofertę w wielu wersjach językowych, jednak język tłumaczenia musi być zgodny z daną wersją językową. Brak odpowiedniego tłumaczenia może skutkować blokadą oferty (więcej o powodach blokady ofert: tutaj).

Konieczność tłumaczenia ofert to kwestia użyteczności strony i dbałości o jakość każdej z wersji językowych platformy Merkandi.

Patrząc z perspektywy kupującego i biorąc pod uwagę wielojęzyczność Merkandi, w przypadku, gdy kupujący będzie chciał zobaczyć oferty tylko po polsku, skorzysta z tej właśnie wersji językowej. Tak samo przekłada się to na każdy inny dostępny u nas język.

Dbałość o odpowiednią klasyfikację językową i kategoryzację ofert to ogromne usprawnienie dla potencjalnych klientów, którzy z biegiem czasu coraz bardziej doceniają nasze podejście do tej kwestii.

Jedną z zasad dodawania ofert jest konieczność tłumaczenia ich na język zgodny z wersją językową (czytaj więcej).

Tłumaczenie zgodne z wersją językową jest niezbędne by oferta stała się widoczna w danej wersji Merkandi. Oferta przetłumaczona na każdy z języków z pewnością pozwoli hurtownikowi dotrzeć do większego grona użytkowników.

Jeśli jednak nie znamy któregoś z języków, można skorzystać z narzędzi dostępnych w sieci czyli translatorów.

Bardzo często opisy wykonane za pomocą translatorów są niezrozumiałe i niechlujne, co może zrazić niejednego potencjalnego odbiorcę. Dlatego jeżeli już korzystamy z translatorów, pamiętajmy:

  1. aby sprawdzić, czy w oryginalnym tłumaczeniu nie pojawiają się błędy, np. literówki - translator może nie przetłumaczyć takich słów;
  2. aby tekst przygotowany do takiego tłumaczenia zawierał jak najmniej nazw własnych; należy go pisać prostym językiem pomijając skomplikowane rozwinięcia zdań;
  3. aby sprawdzić czy w odpowiednich miejscach znajduje się spacja, jeżeli słowa będą połączone, translator może również ich nie przetłumaczyć;
  4. aby unikać skrótów.
  • translatory najlepiej radzą sobie z tłumaczeniem tekstów anglojęzycznych na dowolną inną wersję językową, warto więc postarać się o przygotowanie treści oferty w języku angielskim.

 

Wielu z nas, chcąc szybko przetłumaczyć ofertę, wprowadza do translatora cały tekst. Jednak tłumaczenie będzie staranniejsze, jeżeli poza wymienionymi wyżej wskazówkami będziemy tłumaczyć zdanie po zdaniu, zwłaszcza w przypadku dłuższych opisów.

Dla ułatwienia zachęcamy do skorzystania z kilku poniższych translatorów:

  1. Translator Google: https://translate.google.pl/
  2. Translator Bing: http://www.bing.com/translator/
  3. Translator Yandex: https://translate.yandex.com/

 

Z naszych obserwacji wynika, że:

Z tłumaczeniem na język hiszpański, najlepiej razie sobie Translator Google. Na język włoski – Translator Yandex, angielski również Translator Yandex, choć w przypadku oficjalnych pism lepiej wybrać translator Google, natomiast w przypadku tłumaczeń na język francuski i grecki warto korzystać z Translatora Bing.

Może zdażyć się że po zalogowaniu się na stronie zauważymy, że cześć lub wszystkie oferty mają status: Zablokowana. Od razu pojawia się pytanie, dlaczego moja oferta została zablokowana?

Oto 3 głównie powody:

  1. W ofercie zostały zawarte dane kontaktowe - zgodnie z zasadami dodawania ofert, w ich treści, na zdjęciach, a także w załącznikach, zabrania się umieszczania danych kontaktowych oraz nazwy firmy. Zakazane jest też podawanie danych  personalnych i innych danych umożliwiających kontaktowanie się w sprawie oferty przez niezalogowanych użytkowników. Nie wolno również zamieszczać znaków wodnych na zdjęciach, które zawierają jakiekolwiek informacje dotyczące firmy. Takie działanie jest sprzeczne z naszymi zasadami.
  2. Oferta nie została przetłumaczona - istnieje możliwość zamieszczenia oferty w każdej z dostępnych wersji językowych naszej platformy. Konieczne jest jednak jej przetłumaczenie na język zgodny z wybraną dla niej wersją językowa.
  3. Oferta jest duplikatem jednej z poprzednich - zabrania się umieszczania zduplikowanych ofert. Każda z nich musi posiadać unikalny tytuł i opis. Jako duplikat uznaje się też oferty gdzie zostaje zmieniona nieznaczna ilość słów w treści, np. dodając do tytułu liczbę porządkową czy dodając do opisu kilka nic nie wnoszących słów. Takie działanie jest uznawane za niedozwolone.

Należy pamiętać, że oferty duplikowane będą blokowane od razu. Bardzo często jednak  kontaktujemy się z każdym użytkownikiem, powiadamiając go o błędach popełnionych przy dodawaniu oferty i proponujemy optymalne rozwiązania. Należy pamiętać, że rygorystyczne podejście do tematu ofert nie leży w naszym interesie, jest koniecznością wynikającą z wielu wewnętrznych i zewnętrznych czynników. Na Merkandi bardzo ważna jest wygoda i łatwość z korzystania z naszej platformy. Im wygodniejsza będzie ona dla kupujących, tym więcej towarów sprzedadzą oferenci.

FAQ - sprzedający INFORMACJE OGÓLNE:
 

1. Opcja sprzedaży jest udostępniana wyłącznie użytkownikom PREMIUM prowadzącym działalność gospodarczą. Jest ona uruchamiana po wysłaniu dokumentów rejestrowych firmy, bez dodatkowych opłat ( kopie oryginalnych dokumentów) .
 
2. Okres, w który istnieje możliwość wystawiania własnych ofert, jest ściśle związany z okresem dostępu do konta PREMIUM.
 
3. Nie jest możliwe roszczenie o dostęp do opcji publikacji ofert, ponieważ Merkandi może wykluczyć klienta podczas rejestracji i w każdej chwili trwania abonamentu na przykład ze względów bezpieczeństwa i bez podania przyczyny. (Zgodnie z § 2 p. 5 zaakceptowanych przy rejestracji warunków zamówienia i ogólnych warunków handlowych)

 

ZASADY DODAWANIA OFERT SPRZEDAŻY:

1. W treści ofert, a także na zdjęciach i w załącznikach, nie mogą być prezentowane ani dane kontaktowe, ani nazwa firmy. Zabrania się również umieszczania danych personalnych oraz innych danych umożliwiających odnalezienie firmy w sieci. Nie akceptujemy także znaków wodnych na zdjęciach, które zawierają jakiekolwiek informacje dotyczące firmy.

2. Akceptujemy wyłącznie oferty hurtowe. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania ofert detalicznych bez powiadomienia.

3. Nie dopuszczamy ofert sprzedaży kopii i replik produktów, zwłaszcza chronionych znakami towarowymi. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania takich ofert bez powiadomienia. Ponadto, zastrzegamy sobie prawo do żądania dowodu autentyczności towaru.

4. Grupę towarową (nowy, używany, uszkodzony, mix/retourware, refurbished, outlet) należy podawać wyłącznie w oparciu o opis dostępny na stronie Merkandi: https://merkandi.pl/info/grupy-towarowe/9

5. Istnieje możliwość opublikowania oferty w każdej z dostępnych wersji językowych Merkandi. W takim przypadku treść oferty musi być przetłumaczona na każdy z języków, w którym oferta ma być prezentowana.

6. Zabrania się umieszczania zduplikowanych ofert. Przez duplikat rozumiana jest również oferta dodana na nowo o identycznej treści jak poprzednia. Oferty takie będą blokowane. Zmiany w ofertach należy dokonywać przez ich edycję. 

7. Zabrania się dodawania ofert zakupu i usług. Oferty zakupu mogą być publikowane wyłącznie w dedykowanej temu sekcji. Takie oferty będą usuwane bez uprzedniego powiadomienia o tym fakcie.

8. Zabrania się publikowania:

  1. Ofert związanych z papierosami i e-papierosami oraz produktami tytoniowymi 
  2. Ofert związanych z produktami zawierającymi CBD
  3. Ofert alkoholu 
  4. Ofert produktów spożywczych przeterminowanych lub nieprzydatnych do spożycia 
  5. Ofert produktów kosmetycznych przeterminowanych
  6. Ofert z bronią palną, amunicji oraz broni białej

W przypadku ich publikacji, będą one natychmiastowo usuwane bez uprzedniego powiadomienia


9. Merkandi zastrzega sobie prawo do wyłączenia lub obniżenia pozycji ofert, które zawierają rażące błędy językowe, lub są ubogie w informacje.

10. Roszczenie o publikację oferty na platformie Merkandi jest wykluczone.

11. Merkandi zastrzega sobie prawo do usunięcia ofert użytkownika i zablokowania dostępu do Konta Sprzedającego w każdej chwili, bez podawania przyczyny. 

Na Merkandi każdego dnia nasz zespół specjalistów dba o sprzedaż i popularność Twoich ofert. Dzięki temu Twoje oferty zyskują więcej odwiedzających i mają jeszcze większy zasięg wśród potencjalnych klientów.


Co dokładnie wykonujemy podczas edycji Twoich ofert?

  • Poprawa tytułu i opisu - ulepszamy treści w Twoje ofercie, tak aby zawierała ona więcej słów kluczowych, przez co kupujący mogą znaleźć produkty, które sprzedajesz. To działanie ma również na celu korektę treści pod kątem ortografii, gramatyki, ułożenia tekstu itp.
  • Uzupełnienie marki - jeżeli sprzedajesz towar markowy, pole Marka powinno zostać uzupełnione. W ten sposób Twoja oferta pojawi się na liście ofert zawierających produkty konkretnych marek, zwiększając tym samym swój zasięg.
  • Uzupełnienie/poprawa kategorii - błędnie dobrana kategoria powoduje znaczne zmniejszenie widoczności danej oferty. W przypadku ofert, które zawierają zróżnicowane towary (tzw. miksty) , dodanie ich do wielu kategorii zwiększa ich zasięg. Możesz dodać aż do 3 kategorii do każdej oferty!
  • Inne drobne poprawki - np. brak informacji o marce, niepełne informacje o produkcie, ważne kwestie dla kupujących.

Powyższe zmiany mają na celu dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, zwiększenie wiarygodności Twojej firmy poprzez profesjonalnie przygotowane oferty i uatrakcyjnienie prezentowanych przez Ciebie towarów w oczach odwiedzających.


Jak rozpoznać oferty, które zostały edytowane?
Na liście ofert przy statusie oferty (Aktywna, Archiwalna, Szkic) zobaczysz małą ikonkę „M” oznaczającą, że dana oferta została edytowana w wersji językowej strony, na której się znajdujesz. Ponadto po wejściu w ofertę i przełączeniu poszczególnych tłumaczeń zobaczysz odpowiedni komunikat przy wersjach językowych, w których oferta ta została edytowana.


Jeśli chcą Państwo dokonać zmian w ofercie wyedytowanej przez nasz zespół, prosimy zmienić tylko najistotniejsze jej fragmenty, a nie zamieszczać ponownie całą poprzednią treść. Część użytkowników podczas aktualizacji treści swoich ogłoszeń kopiuje ponownie swój własny szablon niwecząc wysiłek i pracę edytorską naszego zespołu i zmniejszając w ten sposób zasięg swoich ofert. Zaufaj naszym specjalistom, doskonale wiemy jak tworzyć oferty, które szybko generują sprzedaż.


Moja oferta nie została edytowana, dlaczego?
Nasz zespół moderuje oferty na bieżąco, jednak ze względu na ich dużą ilość nie jesteśmy w stanie zająć się wszystkimi. W związku z tym zdarza się, że dana oferta została zmoderowana tylko w niektórych wersjach językowych, a w innych nie. Staramy się jednak uzupełniać te braki na bieżąco.


Czy mogę zgłosić prośbę o edytowanie mojej oferty?
Możesz zgłosić taką prośbę do naszego zespołu, postaramy się zrobić co się tylko da, aby Twoja oferta została szybko poprawiona. Niestety nie możemy zagwarantować, że każde zgłoszenie zostanie zrealizowane. Nie zmienia to jednak faktu, że dołożymy wszelkich starań, aby zająć się Twoimi ofertami w sposób rzetelny i profesjonalny !

Na platformie Merkandi wszyscy sprzedający mają możliwość promowania swoich ofert. Szczegóły dot. typów promowań, lokalizacji na stronie, wyglądu oraz czasu emisji można znaleźć tutaj:  FAQ - Czy mogę promować swoje produkty na Merkandi?

Promowania oraz pakiety promowań można opłacić online, przelewem lub punktami. Wybór płatności za pomocą punktów daje bardzo ważne korzyści:

  •     Do 30% oszczędności przy zakupie promowań
  •     Natychmiastową aktywację wykupionego promowania bez konieczności przechodzenia całego procesu płatności online

Dostępne są 4 pakiety punktów:

  • 50 punktów, pakiet oferujący 5% oszczędności
  • 100 punktów, pakiet oferujący 10% oszczędności
  • 200 punktów, pakiet oferujący 20% oszczędności
  • 400 punktów, pakiet oferujący 30% oszczędności

Koszt zakupu za pomocą punktów jest podany przy każdym promowaniu. Dodatkowo warto wspomnieć o dwóch ważnych kwestiach związanych z punktami:

  • Punkty nie mają terminu ważności. Pozostają dostępne w Twoim koncie bez ograniczeń czasowych, nawet w przypadku przedłużenia konta po jego wygaśnięciu.
  • Punkty można wykorzystywać wyłącznie do promowania ofert za pomocą pojedynczych promowań oraz pakietów promowania, nie można ich wykorzystać do opłacenia przedłużenia konta, zakupu usług dodatkowych, itp.
  • Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę.

Zachęcamy do skorzystania z pakietów punktowych, ponieważ stanowią one najtańszą, a zarazem najwygodniejszą formę płatności za promowanie ofert na Merkandi. Wybierz mądrze - wybierz pakiet punktów dostosowany do Twoich potrzeb na Merkandi!

Potrzebujesz pomocy?

Bezpłatny NEWSLETTER

Codzienne powiadomienia o nowych produktach i nowościach w serwisie Merkandi.